Sitä on taas ahkerasti ratsattu kirpputoreja. Tässä hieman saalista Salosta:

Nuo keittiövälineet ovat ehkä hieman liian isoja, mutta riisinkeitin oli pakko saada :) Noita vaaleansinisiä pikkunalleja olen jo hieman kokeillut tuunata, näätte lopputuloksen sitten joskus. Vasemmalla oleva ruskea lipasto on magneetti, aivan ihana luonnossa.

Nämä löytyivät tänään Vaasasta:

Olin aivan innoissani kun löysin nämä aarteet :D Olen reilun vuoden kiertänyt kirppiksiä minisilmällä, mutta kertaakaan ei ole tullut vastaan näitä Lundbyn keittiökalusteita, vaikka olen toivonut. Mutta nyt tärppäs! Hirveän likaisethan nuo ovat ja kuluneet (kaapin ovia ja lipastoja uupuu), mutta se ei ainakaan tällä hetkellä haittaa minua ollenkaan :D Olin ihan "Vau!", kun huomasin, että tuo tiskikone oikeasti aukeaa. Uuninkin kai kuuluisi aueta? Mutta ainakin tämä uuni on niin tiukassa, ettei sitä ilman työkaluja avata. Tuo peilipöytäkin on aivan ihana, vaikka onkin muovinen. Siihen täytyy askarrella uusi peili jossain vaiheessa :)

Aina vaan minulla tulee näitä kirpputorilöytöpäivityksiä... Täytyy kyllä taas piakkoin ottaa asiakseen mineillä ihan kunnolla :)