Wanhanajan lelumarkkinat 2009 ovat nyt sitten ohitse. Ja tällä kertaa minä olin siellä myyjien joukossa :)

So, miniature fair is now over. And this time I was one of the sellers :)

1248623689_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Väkeä oli liikkeellä varsin mukavasti ja minäkin sain myytyä ihan kohtalaisesti tuotteitani. Olin ensimmäistä kertaa myymässä minejäni. Viimeiseksi kerraksi tämä ei kuitenkaan jää. Forssan markkinoilla nimittäin tuli lupauduttua lähtemään lokakuussa Seinäjoelle myymään, siellä kun on silloin käsityömessut. Tässä on nyt sitten pari kuukautta aikaa askarrella ja kehittää minejä :D

Luckily we had a nice amount of visitors and I was able to sell my creations rather well considering that this was my first attempt to sell them. And, I even made a promise to go to handcraft fair in October in Seinäjoki to sell my miniatures. So, i have couple of months to create and develope some new miniatures :D

1248624620_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tällaisen myyntipöydän takaa minut löysi. Minulla ja äidilläni oli puolikas pöytä käytössämme. Minun minini ovat punaisella kankaalla ja äidin organisoimat miniatyyrit edessä olevassa lokerikossa. Minä olin erikoistunut Japani tyylisiin mineihin, äidillä oli myynnissä mm. keinuhevosia, siivoussankoja ja verhoja. Tuolla taustalla näkyvällä Japanin lipulla on muuten tervehditty Japanin keisaria viime tammikuussa :D

This it what my table looked like. My miniatures are on that red cloth and my mother's miniatures are on that wooden box. I was specialized at Japanese styled miniatures, my mother was selling such things as rocking horses and curtains. Notice that I had a flag of Japan behind my table :D

1248625133_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on hieman lähikuvaa itse myyntiartikkeleista. Joitakin näistä olenkin täällä blogissa jo esitellytkin. Esittelen muita sitten myöhemmin.

Here is a closeup of my table. I will write more details about my products later.

1248625373_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja tässä olenkin sitten minä... perin hehkeän-näköisenä :P Tämä kuva on otettu markkinoitten loppupuolelta jolloin itse kullakin myyntisalissa taisi olla jo melkoisen lämmintä. Herätys oli ollut puoli kuudelta aamulla. Sen lisäksi minua oli jännittänyt niin paljon, ettei sitä tullut oikeastaan nukuttua. Mutta kivat markkinat silti :)

Mitäpä tässä sitten vielä. Oli kiva nähdä ihmisiä blogejen takaa! Vielä ei tullut juurikaan kenenkään kanssa keskusteltua, mutta ehkä tässä pikku hiljaa tullaan tutuiksi, piirit ovat kuitenkin melko pienet :)

Erikoiskiitos vieruspöydän Katriina Alaselle kivoista tilkuista, näille löytyy kyllä käyttöä <3

And this is me.... not looking so fresh :P. I woke up 5:30am and it was rather warm inside, so I was feeling a bit worn out. Even so, i did enjoy my time.