Tänään se saapui, ensimmäinen tilaukseni Doloresilta :D

1240831234_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Näitä Scenic Watereita, nestemäistä Fimoa ja muottiaineksia olen jo jonkin aikaa himoinnut. Niinpä viikko sitten päätin niitä tilata ja nyt ne sitten ovat minulla! Tilaajalahjaksi sai näimmä koreja... juuri kun pääsin sanomasta että minulla on niitä jo liikaakin, hehe. Eipä silti, kivojahan tuollaiset tilaajalahjukset ovat :)

Jaa a, osaakohan näitä nyt sitten hyödyntää, hieman hirvittää nämä kaikki ohjeet nesteiden sulattamisesta ja paistamisesta sun muusta. Fimo ainakin kovettuu uunissa kovaksi, mutta mitenköhän on Scenic Waterin laita? Jääkö se semmoiseksi geelikynttilämäiseksi vai millaiseksi?

Juupa juu, nyt kun nämä minulla on, niin en sitten tiedä mitäköhän niillä tekisin. Kovasti oli tilatessa suunnitelmia, mutta nyt sitä huomaa ettei sitten kuitenkaan tiedä mistä aloittaisi. Lulltavasti tuota muottimössöä tulee kokeiltua ensiksi, toivottakaa minulle onnea :D

Today I finally received my first order from http://www.dolores.fi/kauppa/ I ordered Liquid Fimo, Moldmaker and some Scenic Water, Scenic White and Scenic Colours. And now I have no clue what to do with them :D They all seem to be so hardcore stuff, being deluxe materials. I sure hope I'll be skilled enough to use these well. I will probably test Moldmaker first, wish me luck with it :D